فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس

فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس

فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس همزمان با شروع تعطیلات تابستان توسط گروه چمنزار آغاز شد!

فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس همه ساله همزمان با شروع تعطیلات مدارس و شروع تابستان توسط شرکت ‏چمنزار اعلام می‌شود. در این راستا؛ با آغاز فصل تغییرات و بازسازی‌ها در مدارس، گروه چمنزار بسته‌های ویژه ی ‏مدارس را پخش می‌نماید.‏ به گفته مسئول چمن های مصنوعی مدارس: اولویت در این پروژه ارتقا سطح کیفی محصولات عرضه شده نسبت به ‏ادوار گذشته است. وی همچنین اشاره کرد چمن مصنوعی به عنوان یک کالای تخصصی از اهمیت بسیار خاصی برخوردار ‏است و انتخاب نادرست محصول، آسیب بسیار زیادی به کاربری این محصول می‌زند.

گام سبز

گام سبز پروژه‌ای در سطح ملی برای تحقق «نشاط و سرسبزی» و «ایمنی و آسودگی» است. «نشاط» موجبات شکوفایی دانش آموزان را فراهم میک ند و «ایمنی» موجب آسودگی خاطر مدیران مدارس می شود و این دو مهمترین عواملی هستند که زیر ساخت پروژه گام سبز را تشکیل داده اند.

کارشناسان گروه چمنزار و مشاوران آموزشی کشور، طرحی نو در جهت بهبود فضاهای آموزشی راه انداخته‌اند. با اجرای پروژه گام سبز چمن مصنوعی مدارس دیگر امکانی دست نیافتنی نخواهد بود. گام سبز روشی خلاقانه و طرحی نو در جهت کمک به مدارس برای برخورداری از چمن مصنوعی است که در آن پیش بینی مهمترین مسائل و موضوعات شده است. در ادمه درباره فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس یا همان گام سبز بیشتر توضیح داده‌ایم.

فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس

گام سبز چیست؟

گام سبز پروژه ای چند منظوره برای راحتی و امکان پذیر شدن خرید و نصب چمن مصنوعی در مدارس سراسر کشور است. این طرح از بخش‌های متعددی تشکیل شده است. در این طرح پیش بینی تمامی موضوعات و ملاحظات متقاضیان، اعم از مسائل فنی و مالی، شده است.

 

مشاوره کارشناسی

گروه چمنزار در گام نخست نسبت به ارائه مشاوره صحیح و کارشناسی به مدارس اقدام خواهد کرد. اینکه مدارس به چه چمن مصنوعی و با چه ویژگی ها و ابعادی نیاز دارند، نخستین و مهمترین سوالی است که برای برخورداری از چمن مصنوعی در این زمینه در اختیار مدیران محترم مدارس قرار خواهد گرفت.

برآورد هزینه

متعاقب کارشناسی محل نصب، برآورد مالی به انجام می رسد. نسبت مقیاس های مساحت با تعداد دانش آموزان و سایر شاخصه های محیط های آموزشی متغییرهای هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. مدیران محترام مدارس با دریافت برآورد مالی ارائه شده توسط کارشناسان چمنزار، تصویری روشن از میزان هزینه به دست خواهند آورد.

تامین مالی

یکی از مهم‌ترین مسائل و به تعبیری یکی از مهمترین موانع در استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای آموزشی محدودیت‌ها و ملاحظات مالی است. گام سبز توانسته است این مانع را تا حد زیادی برطرف کند. متقاضیان دریافت خدمات در پروژه گام سبز به دو روش مورد حمایت مالی قرار گرفته اند. اولا، هزینه چمن مصنوعی را به صورت اقساط پرداخت می کنند. ثانیا، از تسهیلات مناسب بانکی برخوردار می شوند. توافقات صورت گرفته با بانک‌های عامل، امکان دریافت تسهیلات مناسب را برای مدارس فراهم کرده است.

[vc_row][vc_column][vc_gallery type=”nivo” interval=”3″ images=”521,520″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

گستره اجرا

گام سبز در سراسر ایران به اجرا در می آید. گروه چمزار هیچ محدودیتی در شهرهای مختلف کشور برای اجرای این پروژه ندارد. وجود همکاران و تیم های حرفه ای در نقاط مختلف کشور این امکان را به چمنزار داده است که در هر نقطه از کشور توانایی و امکان ارائه خدمات را داشته باشد. ما دوستدار چمنزاری به وسعت ایران هستیم! گام سبز یک طرح جامع و سراسری است. بیش از این، گروه چمنزار پروژه های مختلفی را در سطح کشور اجرا کرده است. به گونه ای که این پروژه هادر بیش از ۲۰ استان ایران به اجرا در آمده اند.

زیباسازی و شخصی سازی

چمنزار این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که چمن مصنوعی را مطابق با خواست، سلیقه و متقضیات فضای آموزشی تغییر دهند. قابلیت اجرای طرح های مختلف بر روی چمن مصنوعی کاملا با آسفالیت که پوشش اغلب حیاط مدارس است برابری می کند و مدیران محترم این امکان را دارند که توسط خط کشی، فضاهای دلخواه خود را تفکیک کنند و به این ترتیب به ایده آل خود نزدیک شوند.

امکان جا به جایی

بسیاری از مدارس کشور استیجاری هستند. این ملاحظه مدیران و بانیان مدارس مسئله ای آشنا برای گروه چمنزار است. بر این اساس، امکان جا به جایی چمن مصنوعی وجود خواهد داشت. روش اجرای چمنزار به گونه ای است که مدیران مدرسه می توانند در صورت جا به جایی مدرسه خود چمن های اجرا شده را به محل دیگری انتقال دهند. البته این کار باید توسط تیم اجرایی متخصص انجام شود.

گواهی کیفیت و گارانتی

در این پروژه از چمن هایی استفاده می شود که دارای بالاترین استانداردها از نظر ثبات رنگ و پایداری در برابر کوبش هستند. همچنین این چمن ها با سیستمی اجرا خواهند شد که موجب افزایش دو چندان مقاومت، ایستایی و طول عمر چمن مصنوعی می شود. طول عمر چمن های مصنوعی مدارس با توجه به تردد بسیار سنگین و بالای دانش آموزان بین ۵ تا ۷ سال خواهد بود. البته نگهداری صحیح از چمن مصنوعی یکی از عوامل مهم در بالا بردن طول عمر چمن مصنوعی خواهد بود که پس از نصب و تحویل پروژه دستور العمل نگهداری به همراه گارانتی محصول به نام مدرسه صادر خواهد شد.

گروه چمنزار با آزمایش و بررسی چمن های مختلف کشور بهترین گینه را برای اجرا در محیط مدارس انتخاب کرده است و این محصولات را با جدیدترین روش های نصب و اجرا ارائه خواهد کرد. همه محصولات ارائه شده دارای گارانتی معتبر چمنزار برای مدت ۳ سال خواهند بود.

 

برای اطلاع از شرایط فروش ویژه چمن مصنوعی مدارس با کارشناسان ما در چمنزار تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۵۷۷۳۲

محصولات شرکت چمنزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo