اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل سپیدار

ویژگی های مثبت مدل سپیدار برای این کاربری:

۱- تک رنگ بودن الیاف ‏

۲- زیبایی ظاهری فراوان، طول عمر بالا

بین سنگ در دربند


ارتفاع چمن: ۲۰ میلی متر

الیاف چمن: فیبریلیت

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ دربند

اگر فضای بین سنگ ها پر نشود، این فضا را برگ های خشک شده و یا آلودگی پر می کند و همین امر سبب می شود فضای حیاط و یا باغ ویلا تحت تاثیر قرار گیرد. کارفرمای این پروژه با شناسایی این موضوع تلاش کرد این فضا را با استفاده از چمن مصنوعی پر کند تا بتواند به زیبایی محیط کمک کند. در این پروژه از چمن مصنوعی مدل سپیدار استفاده شد. این چمن رنگ سبز یک دستی دارد و ترکیب آن با رنگ خاکستری سنگ فضایی دل انگیز و زیبا را خلق کرد.

شماره تماس با شرکت چمنزار

ویژگی های چمن مصنوعی سپیدار

چمن مصنوعی سپیدار یکی از محصولات ویژه گروه چمنزار است. این چمن تراکم بسیار بالایی دارد و قدرت ضربه پذیری آن زیاد است. در نتیجه، اگر ماشین از روی این چمن رد شود، الیاف آن حالت ایستاده و زیبای خود را از دست نمی دهند. از ویژگی های دیگر این چمن می توان به طول عمر بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. ارتفاع الیاف این چمن ۲۵ میلی متر است و به خوبی از فضای بین سنگ بیرون می آید و زیبایی های خود را به رخ می کشد.

نکات مهم در انتخاب چمن مصنوعی بین سنگ

وقتی می خواهید چمن مصنوعی خود را برای فضای بین سنگ سفارش دهید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • ارتفاع الیاف باید بین ۲۵ تا ۳۵ میلی متر باشد تا بتواند از فضای بین سنگ خارج شود و زیبایی خود را نشان دهد.
  • بهتر است از چمن مصنوعی متراکم استفاده کنید تا تردد و یا رد شدن ماشین به آن آسیبی وارد نکند.
  • اگر می خواهید چمن مصنوعی ظاهری مشابه به چمن طبیعی داشته باشد چمن های پاییزه گزینه خوبی هستند!
  • اما اگر می خواهید چمن شما یک دست سبز باشد می توانید از انواع چمن مصنوعی بهاره استفاده کنید.
  • چمن مصنوعی که انتخاب می کنید باید بکینگ و یا لایه دو تا سه لایه داشته باشید تا مقاومت آن در برابر کوبیده شدن بالا رود.
  • بکینگ چند لایه مقاومت چمن را بالا می برد و طول عمر آن را افزایش می دهد.

در پروژه چمن مصنوعی بین سنگ دربند گروه چمنزار قبل از نصب این چمن جلسات لازم را با کارفرما برگزار کرد تا در پایان محصولی ایده آل برای این پروژه انتخاب شود.

طول عمر چمن مصنوعی بین سنگ دربند

کسانی که می خواهند چمن مصنوعی سفارش دهند دائما نگران این موضوع هستند که نکند چمن مصنوعی خراب شود. باید بدانید طول عمر چمن مصنوعی به طور متوسط ۵ تا ۶ سال است و اگر پروتکل های نگهداری از چمن رعایت شوند این عدد به ۱۰ سال نیز می رسد. در این پروژه نیز طول عمر چمن مصنوعی ۷ سال خواهد بود. اما اگر نیروی کوبشی وارده به آن کمتر باشد این عدد افزایش پیدا می کند. بنابراین، اگر قصد دارید چمن مصنوعی سفارش دهید با خیالی آسوده اینکار را بکنید.

شستشوی چمن مصنوعی بین سنگ دربند

شاید بتوان گفت یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند چمن مصنوعی در فضای بین سنگ را سفارش دهند در مورد روش شستشوی این چمن است. صاحب پروژه چمن مصنوعی بین سنگ دربند نیز این سوال را از تیم چمنزار پرسید. مسئولین چمنزار به او خاطر نشان کردند که برای شستشوی این چمن ها نیاز به وسایل خاصی نیست و ایشان هر زمان که محیط را با آب بشویند این چمن ها خود به خود تمیز می شود. همچنین؛ وقتی آب به این چمن ها می خورد طراوت مشابه به چمن طبیعی را در محیط به وجود می آورد.

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ دربند اگر فضای بین سنگ ها پر نشود، این فضا را برگ های خشک شده و یا آلودگی پر می کند و همین امر سبب می شود فضای حیاط و یا باغ ویلا تحت تاثیر قرار گیرد. کارفرمای این پروژه با شناسایی این موضوع تلاش کرد این فضا را با