اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل صدف

ویژگی های مثبت مدل صدف برای این کاربری

رنگ سبز و پر انرژی

بین سنگ گیشا


ارتفاع چمن: ۲۵ میلی متر

الیاف چمن: نازک ساده

محل پروژه: گیشا

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ گیشا

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، در این پروژه از چمن مصنوعی برای فضای بین سنگ استفاده شده است. چمن مصنوعی می تواند فضای ورودی ساختمان ها را به میزان زیادی تغییر دهد و حس خوش طبیعت را در محیط تداعی کند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد ساختمان ها در فضای شهری رو به افزایش است، شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی فضای سبز اطراف خود را افزایش دهید و به ارتقا سلامتی و حفظ بهداشت روانی خود کمک کنید.

شماره تماس با شرکت چمنزار

در این پروژه رنگ سنگ ها خاکستری است و ترکیب آن با رنگ سبز چمن مصنوعی ترکیبی زیبا و منحصر به فرد را به وجود آورده است. همچنین، رنگ چمن مصنوعی متناسب با بوته های سبزی است که در کنار این سنگ ها قرار دارند و همین موضوع به زیبایی بصری این محیط کمک کرده است.

زیر سازی چمن مصنوعی بین سنگ گیشا

بنا به درخواست کار فرما در این پروژه، زیر سازی ها نصب چمن مصنوعی برای فضای بین سنگ توسط گروه چمنزار صورت گرفت. گروه چمنزار به تمامی کسانی که می خواهند زیرسازی های لازم برای نصب چمن مصنوعی در فضای بین سنگ را انجام دهند توصیه می کند به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • ‏فاصله بین سنگ ها نباید کمتر از ۶ سانتی متر باشد.‏
  • ارتفاع (عمق) مناسب بین ۱ تا ۵/۱ سانتی متر است.
  • سیمان کف باید به صورت لیسه ای باشد تا چسبندگی مناسبی ایجاد شود.‏

توجه به این موارد سبب می شوند که نصب چمن مصنوعی در فضای بین سنگ به درستی صورت گیرد و نقش مهمی در جلوه چمن مصنوعی بین سنگ خواهد داشت.

موارد دیگر برای نصب چمن مصنوعی در فضای بین سنگ

اگر می خواهید چمن مصنوعی که در فضای بین سنگ مورد استفاده قرار می گیرد زیبایی خود را نشان دهد باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • ارتفاع برگهای این چمن باید بالاتر از ۲۵ سانتی متر باشند تا بتوانند زیبایی خود را در محیط نشان دهند.
  • رنگ چمن مصنوعی باید متناسب با سنگ انتخاب شود. گاهی رنگ چمن باید تیره و گاهی باید روشن باشد.
  • توصیه می شود قبل از انتخاب رنگ چمن مصنوعی با فردی که در این زمینه تخصص دارد مشورت کنید.
  • نصب چمن باید اصولی صورت گیرد و از چسب های با کیفیت برای نصب استفاده شود تا پس از نصب، چمن مصنوعی از فضای بین سنگ کنده نشود.
  • اگر خودتان مهارت کافی در نصب چمن مصنوعی در فضای بین سنگ را ندارید، از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید.

گروه چمنزار در این پروژه، قبل از اجرای چمن مصنوعی مشاوره های لازم را در اختیار کارفرمای محترم قرار داد تا بهترین گزینه برای این پروژه انتخاب شود و کارفرما رضایت کاملی از نحوه انجام کار داشته باشد.

شستشوی چمن مصنوعی بین سنگ گیشا

گروه چمنزار به کار فرمای این پروژه پیشنهاد داد، هر زمان که این مکان را با آب می شوید سطح برگ های چمن مصنوعی را نیز با آب شستشو دهد! این کار سبب می شود که چمن مصنوعی حس طراوت چمن طبیعی را به خود بگیرد و این امر نقش مهمی در زیبایی فضا و تداعی حس طبیعت خواهد داشت. در زمان شستشو آب را با زاویه ۳۰ درجه بر سطح چمن مصنوعی بریزید تا فشار آب به آن آسیب وارد نکند. اگر از دستگاه واتر جت برای تمیز کردن چمن استفاده می کنید، رعایت این زاویه اهمیت بسیار زیادی دارد. این کار باعث می شود الیاف خمیده نشوند و طول عمر آنها افزایش پیدا کند.

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ گیشا همانطور که در عکس مشاهده می کنید، در این پروژه از چمن مصنوعی برای فضای بین سنگ استفاده شده است. چمن مصنوعی می تواند فضای ورودی ساختمان ها را به میزان زیادی تغییر دهد و حس خوش طبیعت را در محیط تداعی کند. با توجه به این موضوع که