اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل صدف

ویژگی های مثبت مدل صدف برای این کاربری:

۱- رنگ سبز بسیار زیبا

بین سنگ در تهرانپارس


ارتفاع چمن: ۲۵ میلی متر

الیاف چمن: نازک ساده

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس

در این پروژه، کارفرما تصمیم گرفت تا فضای بی روح حیاط خود را به محیطی زیبا و دلپذیر تبدیل کند و هیچ چیز مانند چمن مصنوعی نمی توانست ظاهری زیبا و منحصر به فرد را در این فضا خلق کند. کارفرما چمن مصنوعی مدل صدف را برای استفاده در این پروژه سفارش داد. ویژگی این چمن رنگ سبز و یک دست آن است و قرار گیری آن در فضای بین سنگ باعث می شود محیط جلوه پیدا کند.

یکی از مسائلی که باعث شد این پروژه برجسته شود استفاده از لامپ در میان چمن مصنوعی بود. در نتیجه، در طول شب که این چراغ ها روشن می شدند مسیر را روشن می کردند و جلوه زیادی را در چمن به وجود می آوردند. این چمن در مسیر ورودی خودرو قرار نداشت و همین موضوع بر طول عمر چمن مصنوعی اثر می گذارد. البته ذکر این موضوع حائز اهمیت است که چرخ های ماشین آسیبی به چمن مصنوعی وارد نمی کنند و الیاف می توانند حالت ایستا خود را حفظ کنند. اما هر چقدر این فشار کمتر شود، طول عمر چمن مصنوعی بیشتر می شود.

شماره تماس با شرکت چمنزار

ویژگی های چمن مصنوعی صدف

همانطور که می دانید در پروژه چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس از چمن مصنوعی مدل صدف استفاده شد. این چمن درارای ویژگی های متعددی است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چمن تک بافت است.
  • این چمن طول عمر بالایی دارد.
  • این چمن رنگ یکدستی دارد.
  • شستشوی این چمن ساده است.

یکی از مواردی که سبب شد استفاده از چمن مصنوعی صدف در این پروژه مورد توجه قرار گیرد و آن را به یکی از زیباترین پروژه های گروه چمنزار تبدیل کند، الیاف نازک چمن مصنوعی صدف است. این الیاف ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارند و همین امر سبب شده است که این چمن جلوه خاصی را پیدا کند و مانند چمنی باشد که از بین سنگ ها شروع به رویش کرده است. اگر در فصل تابستان بر روی سنگ فرش ها و چمن مصنوعی کمی آب بریزید، بوی خوش خاک در هوا پخش می شود و این چمن حس چمن طبیعی را در محیط تداعی می کند. به همین دلیل انتخاب چمن مصنوعی صدف انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که می خواهند فضای اطراف خود را متحول سازند و طراوت را در اطراف خود به ارمغان بیاورند.

روش نگهداری و شستشوی چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس

گروه چمنزار پس از نصب و اجرای چمن مصنوعی در محیط اطلاعات لازم را در مورد نگهداری و شستشوی چمن را در اختیار صاحب پروژه می گذارد. در پروژه چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس برای شستشو نیاز به وسیله خاصی ندارد و در زمان شستشوی حیاط این چمن خود به خود تمیز می شود.

نکات دیگر در مورد چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس

در این پروژه، این موارد رعایت شدند:

  • زیرسازی و نصب چمن مصنوعی بر طبق استانداردهای بین المللی صورت گرفت.
  • گروه چمنزار برای افزایش رضایت مشتری در طول پروژه با مشتری در ارتباط بود و از نظرات او استفاده می کرد.
  • بدین ترتیب چمنزار تلاش می کرد تا رضایت مشتریش را به طور کامل جلب کند.
  • در پایان کار، پروژه با حضور مشتری به او تحویل داده شد.
  • گروه چمنزار اطلاعات جانبی را برای افزایش طول عمر چمن و موارد دیگر در اختیار مشتری قرار داد تا بتواند به خوبی از چمن استفاده کند.

گروه چمنزار گروهی پیشرو در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی

گروه چمنزار گروهی پیشرو در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی است. شما می توانید با مشاوران این گروه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را برای نصب چمن مصنوعی در محیط اطراف خود از آنها دریافت کنید.

اجرای چمن مصنوعی بین سنگ تهرانپارس در این پروژه، کارفرما تصمیم گرفت تا فضای بی روح حیاط خود را به محیطی زیبا و دلپذیر تبدیل کند و هیچ چیز مانند چمن مصنوعی نمی توانست ظاهری زیبا و منحصر به فرد را در این فضا خلق کند. کارفرما چمن مصنوعی مدل صدف را برای استفاده در