اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل ویستا ۳۵

ویژگی های مثبت مدل ویستا ۳۵ برای این کاربری:

۱-استفاده از الیاف C شکل

۲- استفاده از فیلر (بافت دوم)

۳-ارتفاع مناسب ۳۵ میلیمتر


ویژگی های منفی مدل ویستا ۳۵ برای این کاربری:

۱-چمن های دو منظوره با توجه به دیتکس (وزن الیاف)بالاتر گزینه ی مناسب تری هستند.

چمن مصنوعی مدل ویستا


ارتفاع چمن: ۳۵ میلی متر

الیاف چمن: الیاف C شکل

کارفرمای پروژه: دانشگاه فنی و حرفه‌­ای کردکوی

محل اجرای پروژه: کردان کرج

متراژ پروژه: ۹۶۰ متر مربع

اجرای پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان

پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان داستان پدری است که به فرزند ۱۰ ساله خود قول داده بود تا فضای ورزشی را برای او مهیا سازد. از همین رو، طبق این اقول در اندک زمان باقی مانده تا تحویل سال نو، این پدر فدارکار تصمیم گرفت یک زمین چمن مصنوعی فوتبال را برای فرزندش راه اندازی کند. گروه چمنزار افتخار داشت که در این پروژه توانست در کنار این پدر فدارکار باشد و با جدیت زیرسازی پروژه را آغاز کند و به پایان برساند.

بنر ورزشی

نکته جالب توجه این است، زیرسازی پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان که به روزش unbound بود در شامگاه ۲۶ اسفتد به پایان رسید و صبح روز ۲۷ اسفند کار نصب آغاز گردید و پس از دو روز این زمین ورزشی، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، به این پدر فداکار تحویل داده شد. متراژ این پروژه ۴۲۰ متر بود و در آن از چمن مصنوعی ویستا استفاده گردید.

ویژگی های چمن مصنوعی ویستا

اکنون که با داستان پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان آشنا شده اید، ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که چمن مصنوعی ویستا چه ویژگی هایی دارد! یکی از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد این چمن الیاف سی شکل آن است. این امر سبب می شود که نیروی کوبشی به الیاف چمن مصنوعی آسیب وارد نکند و برای مدت زمان بیشتری در محیط قابل استفاده باشد. ارتفاع الیاف چمن مصنوعی در این پروژه ۳۵ میلی متر بود که گزینه مناسبی برای زمینهای ورزشی است. نکته بعدی ظاهر این چمن بود که پس از نصب بر روی زمین بسیار پر توده و خاص به نظر می رسد. تمامی این ویژگی ها سبب شدند که چمن مصنوعی ویستا برای نصب در این پروژه انتخاب شود.

طول عمر چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان

یکی دیگر از سوالاتی که معمولا در زمان خرید و نصب چمن مصنوعی پرسیده می شود و سوالات صاحب این پروژه نیز بود طول عمر چمن مصنوعی است. بهتر است بدانید که اگر پروتکل های نگهداری از چمن مصنوعی به خوبی رعایت شود، طول عمر آن ۵ تا ۷ سال است. گاهی از این چمن می توان به مدت ۱۰ سال نیز استفاده کرد. پس از این مدت نوبت به تعویض چمن مصنوعی می رسد.

شستشو چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان

یکی از دغدغه های صاحب این پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان در مورد روش شستشو آن بود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش شستشو این چمن بسیار ساده است و می توان آن را با آب شست. اما با توجه به این موضوع که متراژ این پروژه بالاست، گروه چمنزار استفاده از دستگاه واتر جت را پیشنهاد داد. این دستگاه آب و هوا را با یکدیگر ترکیب می کند و به صورت پودری بر روی سطح چمن می ریزد. همچنین، با استفاده از این دستگاه در مصرف آب صرفه جویی می شود. از طرفی دیگر، در هنگام استفاده از دستگاه واتر جت دست باید در زاویه ۳۰ درجه با زمین قرار گیرد تا به الیاف چمن مصنوعی آسیب وارد نشود.

کدام چمن ها برای استفاده در زمین ورزشی مناسب هستند؟

درست است که از چمن مصنوعی ویستا در پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان استفاده گردید، اما این امر بدین معنی نیست که این چمن تنها چمنی است که برای استفاده در زمین های ورزشی توصیه می شود. طیف گسترده ای از چمن ها وجود دارند که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برای مشاهده این چمن ها می توانید به فروشگاه چمن مصنوعی مراجعه کنید.

اجرای پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان پروژه چمن مصنوعی فضای ورزشی خصوصی کردان داستان پدری است که به فرزند ۱۰ ساله خود قول داده بود تا فضای ورزشی را برای او مهیا سازد. از همین رو، طبق این اقول در اندک زمان باقی مانده تا تحویل سال نو، این پدر فدارکار تصمیم گرفت