چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین

اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی سپیدار

ویژگی های مثبت مدل سپیدار برای این کاربری:

۱-رنگ نزدیک به چمن طبیعی بافته شده از الیاف بادوام و ماندگار فیبریلیت

۲-مقاوم در برابر کوبش و سایش


ویژگی های منفی مدل سپیدار برای این کاربری:

۱- چمن های مدل فیبریلیت بعد از چند سال تا حدی دچار تغییر ظاهری می شوند

چمن مصنوعی مدل سپیدار


ارتفاع چمن: ۲۰ میلی متر

الیاف چمن: فیبریلیت

کارفرمای پروژه: جناب آقای فدایی

محل اجرای پروژه: مدرسه مهر آیین تهران

نصب و اجرای پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین

پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین در یکی از مجموعه های مجتمع آموزشی مهر آیین در میدان تجریش اجرا شد و انتخاب جناب آقای فدایی، مدیریت این مجموعه، چمن مصنوعی مدل سپیدار بود. این انتخاب از نظر شرکت چمنزار بسیار هوشمندانه بود، زیرا این چمن زیبایی فضا را چندین برابر افزایش می دهد. چمن مصنوعی مدل سپیدار محصولی با کیفیت و با صرفه اقتصادی بالاست که با توجه به قیمت مناسب و ماندگاری چشمگیر توانست نظر مسئولین این مکان آموزشی را به خود جلب کند. اجرای این چمن مصنوعی در پله ها توانست امنیت محیط را بالا ببرد و این امر اهمیت بسیار بالایی دارد.

چرا باید از چمن مصنوعی در محیط های آموزشی استفاده کنیم؟

شرکت چمنزار در جلسات مشاوره ای که با صاحب پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین داشت، به وی اعلام کرد که استفاده از چمن مصنوعی در محیط مدرسه بسیار درست و هوشمندانه است. زیرا ویژگی های چمن مصنوعی بسیار زیاد هستند و می توانند محیط مدرسه را دگرگون سازند. ویژگی های چمن مصنوعی در مدارس به شرح زیر هستند:

  • نگهداری چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی بسیار ساده تر است.
  • چمن مصنوعی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.
  • چمن مصنوعی نیرو و فشار ناشی از دویدون و بازی دانش آموزان را به زمین انتقال می دهد.
  • چمن مصنوعی رنگ زیبایی دارد و بر روحیه دانش آموزان اثر می گذارد.
  • چمن مصنوعی باعث بهبودی کارآیی هوشی دانش آموزان می شود.
  • الیاف چمن مصنوعی آنتی باکتریال هستند.
  • چمن مصنوعی ضریب امنیت محیط را بالا می برد و اجازه نمی دهد آلودگی ها رشد کنند.

تمامی این موارد سبب شده اند که صاحب پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین اقدام به استفاده از چمن مصنوعی کند.

ویژگی های چمن مصنوعی سپیدار در پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین

مهمترین دلیلی که باعث شد چمن مصنوعی سپیدار در پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین مورد توجه قرار گیرد تراکم بسیار بالای الیاف آن است. این موضوع برای انتخاب چمن مصنوعی مدارس اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین، برگ های این چمن رنگ مشابه به چمن طبیعی دارند و بیننده نمی تواند متوجه شود این چمن مصنوعی است. به همین دلیل مدیران مدرسه می توانند با خیال آسوده چمن مصنوعی را برای مدرسه انتخاب نمایند و از اثرات منحصر به فرد آن بهره مند شوند. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید با مشاوران شرکت چمنزار در ارتباط باشید.

آیا چمن مصنوعی نرم است؟

یکی از سوالاتی که تمامی افراد می پرسند در مورد میزان نرمی چمن است. صاحب پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین نیز در این مورد دغدغه داشت که میزان نرمی چمن مصنوعی چقدر است. باید بدانید وقتی این چمن نصب می گردد یک لایه ژئوتکس در زیر آن نصب می شود که این امر نرمی چمن مصنوعی را افزایش می دهد. همچنین، الیاف چمن مصنوعی های شرکت چمنزار طبق استاندارد تولید شده اند و بسیار نرم و لطف هستند.

شرکت چمنزار، شرکتی پیشرو در زمینه نصب و اجرا چمن مصنوعی

شرکت چمنزار سالیان زیادی است که در زمینه نصب و اجرا چمن مصنوعی فعالیت دارد و تا به حال توانسته است پروژه های متعددی را در مدارس، زمین های بازی و زمین های ورزشی به اجرا در بیاورد. همچنین، این شرکت در زمینه کاربری های تزیینی نیز فعالیت دارد. اگر می خواهید برای نصب و اجرای چمن مصنوعی اقدام کنید، اما در این مورد سوالات زیادی دارید می توانید با تیم فروش شرکت چمنزار در ارتبط باشید. در پایان پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین صاحب این پروژه رضایت بسیار زیادی از نحوه انجام کار داشت.

نصب و اجرای پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین پروژه چمن مصنوعی مدرسه مهر آیین در یکی از مجموعه های مجتمع آموزشی مهر آیین در میدان تجریش اجرا شد و انتخاب جناب آقای فدایی، مدیریت این مجموعه، چمن مصنوعی مدل سپیدار بود. این انتخاب از نظر شرکت چمنزار بسیار هوشمندانه بود، زیرا این چمن زیبایی فضا را چندین برابر