اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل افرا

ویژگی های مثبت مدل افرا برای این کاربری:

۱-الیاف لطیف

چمن مصنوعی افرا


ارتفاع چمن: ۲۰ میلی متر

الیاف چمن: نیم لوزی-بیضی(سه وجهی)

اجرای پروژه چمن مصنوعی آنتن ال کلاسیکو

ال کلاسیکو یک رقابت بسیار بزرگ و مهم فوتبالی میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا است که افراد زیادی در سراسر این رقابت را مشاهده می کنند و برای آن ارزش قائل هستند. به همین دلیل شبکه های ورزشی در ایران نیز این بازی را تحت پوشش قرار دادند تا بتوانند بستری مناسب را برای تماشای این فوتبال برای هموطنان فراهم سازند. در پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو شرکت چمنزار توانست در یک همکاری کوچک زمین استودیو ورزشی را در صدا و سیما چمن کند. در این پروژه از چمن مصنوعی افرا با ارتفاع الیاف ۲۰ میلی متر استفاده گردید.

شماره تماس با شرکت چمنزار

چمن مصنوعی افرا چگونه در پروژه چمن مصنوعی آنتن ال کلاسیکو مورد استفاده قرار گرفت؟

چمن مصنوعی افرا یکی از چمن های ویژه ای است که برای استفاده در مکان های متعددی پیشنهاد می شود. این چمن ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارد و بر روی زمین مانند مخمل به چشم می آید. همین امر سبب شده است استفاده از این چمن در محیط های مختلف مورد توجه قرار گیرد و کسانی که به دنبال چمن های خاص هستند این چمن را مورد استفاده قرار دهند. شرکت چمنزار تلاش کرد از این چمن به شیوه ای هنرمندانه و خلاقانه در پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو استفاده کند. بدین منظور، متخصصان این شرکت چمن مصنوعی را ابعاد مساوی برش دادند و به صورت صفحه شطرنجی بر روی صحنه به کار بردند. همین امر سبب شد ظاهر استودیو تغییر کند و بسیار زیبا و منحصر به فرد به چشم بیاید.

نکات مهم پروژه چمن مصنوعی آنتن ال کلاسیکو

در پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو نکات مهمی مورد توجه قرار گرفتند که به شرح زیرند:

  • با توجه به این موضوع که قرار بود چمن مصنوعی در محل نشستن مجری و مهمانان مورد استفاده قرار گیرد، نیاز نبود الیاف این چمن بلند باشد.
  • به همین دلیل ارتفاع الیاف ۲۰ میلی متر برای این پروژه انتخاب گردید.
  • در انتخاب این چمن به ظاهر آن توجه زیادی شد و گروه چمنزار چمنی سبز و یکدست را پیشنهاد داد تا در محیط سبز و زیبا به نظر برسد.
  • بینندگانی که از تلویزیون این برنامه را نگاه می کنند تحت تاثیر سبزی چمن قرار گرفتند.
  • چمن مصنوعی افرا مقاومت بسیار بالایی دارد و همین امر سبب می شود که پایه صندلی و میز به الیاف چمن مصنوعی آسیبی وارد نکند و چمن ظاهر زیبای خود را حفظ کند.

آیا از چمن مصنوعی افرا می توان در محیط های ورزشی استفاده کرد؟

با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی افرا در پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو به چشم می خورد ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا از این چمن می توان در محیط های ورزشی استفاده کرد! پاسخ به این سوال به نوع زمین شما بستگی دارد. زیرا این چمن برای محیط هایی مناسب است که فشار و کوبش زیاد نباشد. با این وجود، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شرکت چمنزار تماس بگیرید و با مشاوران این گروه در ارتباط باشید.

شرکت چمنزار، شرکتی با ایده های نوین در نصب چمن مصنوعی

همانطور که در پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو می بینید وجود چمن مصنوعی توانسته است ظاهر این برنامه را به طور کلی متحول کند. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی در انواع کاربری های ورزشی و تزیینی فضایی خاص و منحصر به فرد را به وجود بیاورید که چشم هر بیننده ای را به سوی خود بکشد. اگر قصد دارید در محیط اطراف خود از چمن مصنوعی استفاده کنید، می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی شرکت چمنزار بهره مند شوید و با شماره های ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۴۰ و ۰۹۱۹۹۵۲۱۰۷۰ در تماس باشید.

اجرای پروژه چمن مصنوعی آنتن – ال کلاسیکو ال کلاسیکو یک رقابت بسیار بزرگ و مهم فوتبالی میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا است که افراد زیادی در سراسر این رقابت را مشاهده می کنند و برای آن ارزش قائل هستند. به همین دلیل شبکه های ورزشی در ایران نیز این بازی را تحت