اطلاعات پروژه

نام مدلی که در این پروژه کار شده:

چمن مصنوعی مدل صدف

ویژگی های مثبت مدل صدف برای این کاربری:

۱-ظاهر تک رنگ زیبا

۲-ظاهر بسیار زیبا پس از نصب

ارتفاع چمن: ۲۵ میلی متر

الیاف چمن: تیولون

چمن مصنوعی مدل صدف


محل نمایش: غرفه شرکت آروین رسانه

اجرای پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی

در این پروژه، همانطور که مشاهده می کنید غرفه شرکت آروین رسانه از چمن مصنوعی برای پوشش کف استفاده کرده است و ظاهری زیبا و منحصر به فرد را به وجود آورده است. همین امر سبب شد در این نمایشگاه مشتریان بیشتری به این غرفه مراجعه کنند و زیبایی این محل چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند و نقش موثری در فروش داشته باشد. در پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی از چمن مصنوعی مدل صدف استفاده شد.

ویژگی های چمن مصنوعی صدف

اولین ویژگی که در نگاه به چمن مصنوعی صدف چشم را به سوی خود می کشاند ظاهر طبیعی آن است. این چمن بر روی سطح یک دست و زیبا به نظر می رسد و تدعی کننده فصل بهار است. به همین دلیل کسانی که می خواهند حس طبیعت را در محیط به وجود بیاورند می توانند از این چمن استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که سبب شده است استفاده از چمن مصنوعی صدف مورد توجه قرار گیرد طول عمر بالای آن است. همچنین، این چمن به راحتی تمیز می شود و تمامی این امور سبب شدند صاحب پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی این چمن را برای پروژه خود انتخاب کند.

پیشنهادهای دیگر برای پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی

شرکت چمنزار همواره مجموعه ای از چمن های مصنوعی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد و سپس مشتریان با توجه به سلیقه شخصی و ترجیحات خود یکی از محصولات پیشنهادی را انتخاب می کنند. یکی دیگر از چمن هایی که برای استفاده در این پروژه پیشنهاد شد چمن مصنوعی افرا بود. این چمن نیز ویژگی هایی مشابه به چمن مصنوعی صدف دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این چمن می توانید به فروشگاه چمن مصنوعی وارد شوید.

شماره تماس با شرکت چمنزار

آیا چمن مصنوعی در جذب مشتری اثر دارد؟

یکی از دلایلی که سبب شده است شرکت چمنزار از شرکت های دیگر نصب چمن مصنوعی متمایز باشد پایبندی این مرکز به تحقیقات روز دنیاست. تحقیقات متنوعی در زمینه استفاده از فضای سبز صورت گرفته اند و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند رنگ سبز فضای سبز ( در اینجا چمن مصنوعی) تنش و اضطراب را کاهش می دهد و همین امر سبب می شود مشتریان راحت تر برای خرید تصمیم گیری کنند و این موضوع نقش بسیار زیادی در افزایش سود و در آمد کسب و کار دارد. این موضوع در پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی به خوبی اجرا شد. اگر شما نیز به دنبال ایده های نو برای جذب مشتری هستید، می توانید از چمن مصنوعی در محیط کار خود استفاده کنید.

شستشو چمن مصنوعی

یکی از دغدغه های صاحب پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی نحوه شستشو این چمن است. بهتر است بدانید شستشو چمن مصنوعی یکی از راحت ترین کارهای دنیاست که شما به سادگی می توانید از پس آن بر بیایید. شما می توانید با دستمال خیس روی این چمن را تمیز کنید و پس از آن با جارو تی بر خلاف الیاف چمن بکشید و حالتی ایستا به الیاف آن ببخشید.

پیشنهاد چمنزار برای کسب و کارها

شرکت چمنزار به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی شناخته شده است و همانطور که می بینید این شرکت با ایده های خود توانسته است فضایی خاص و منحصر به فردی را در پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی به وجود بیاورد. اگر شما نیز به دنبال ایده های نوین در کسب و کار خود هستید می توانید با مشاوران این مرکز در تماس باشید.

اجرای پروژه چمن مصنوعی در نمایشگاه بین المللی در این پروژه، همانطور که مشاهده می کنید غرفه شرکت آروین رسانه از چمن مصنوعی برای پوشش کف استفاده کرده است و ظاهری زیبا و منحصر به فرد را به وجود آورده است. همین امر سبب شد در این نمایشگاه مشتریان بیشتری به این غرفه مراجعه کنند